Reklama
Strona główna Afryka Sezon wakacyjny w Tunezji. Kiedy najlepiej wybrać się tam na wakacje.

Sezon wakacyjny w Tunezji. Kiedy najlepiej wybrać się tam na wakacje.

Kiedy najlepiej wybreć się na wakacje w Tunezji. Wakacyjne atrakcje w Tunezji. Sezon wakacyjny w Tunezji, Wystrzałowa rozrywka, egzotyka podróży przez Saharę w jeepach i na wielbłądach.

Tunezja atrakcje wodospad

Sezon wakacyjny w Tunezji

Sezon wakacyjny zaczyna się w Tunezji w końcu kwietnia, a kończy na początku listopada. Prawdopodobnie koniec i początkek sezonu to najlepsze miesiące na zwiedzanie Tunezji. Jeśli najważniejsze jest słońce i spokój to polecam maj i październik. Jest to związane z temperaturą wody i temperaturą powietrza. Pod koniec kwietnia, powietrze ogrzewa się w pasie nadmorskich kurortów i strefie uzdrowiskowej do +23 – +25 stopni.

Tunezja.

Tunezja – to świątynie starożytnych bogów, Koloseum i nieprzemijająca chwała Kartaginy, gorące słońce Sahary i drogocenna ochłoda w oazach, plantacje szlachetnych palm daktylowych i ostry zapach jaśminu, widok malowniczych miast i ukrytych w skałach wiosek troglodytów …

Wakacje w Tunezji.

Tunezja – ciepłe morze, złociste plaże z drobnym piaskiem, szmaragdowe baseny otoczone palmami i bielące się hotele światowej klasy … To beztroska atmosfera szczęścia i spokoju, wyjątkowej thalasoterapii , wspaniałej egzotycznej kuchni w luksusowych restauracjach, europejski komfort i azjatycka gościnność.

Wakacyjne atrakcje w Tunezji

Wystrzałowa rozrywka: surfing, golf, nurkowanie, skoki na spadochronie, łowiectwo i rybactwo, pulsujący rytm disco i jazz w przytulnych barach, egzotyka podróży przez Saharę w jeepach i wielbłądach, i oczywiście słynny taniec brzucha …

Fragment wspomnienia z wakacji, cyt:
No to pozostało jeszcze skosztowanie morza i początek wakacji mamy zaliczony. Woda w morzu cieplutka, plaża piaszczysta, wszystko super. W takim razie możemy rozpocząć na całego nasze wakacje. Dojechaliśmy po południu zatem nie wiele nam zostalo czasu tego dnia. Udaliśmy się zatem na kolację. Organizowana była w formie bardzo bogatego bufetu. Dla każdego coś dobrego – mi szczerze mówiąc smakowało dosłownie wszystko. Po pierwszej uczcie, a nie kolacji można powiedzieć, że byliśmy bardzo zadowoleni. Najedliśmy się, więc przyszedł czas na odpoczynek oglądając Fakty TVN – jak to dobrze wiedzieć co się dzieje w kraju. Po 30 minutach wracamy do zabawy. Kilka drinków i należało zobaczyć wieczorne animacje, czyli tzw. ShowTime. Występowali w nim wszyscy animatorzy, każdy innego dnia i byla to naprawdę bardzo dobra zabawa. Strasznie nam się podobało. Zmęczeni wróciliśmy do pokoju, aby odespać ciężką noc.