Wycieczki do Turcji.

Jednym z najpopularniejszych krajów pod względem wyjazdów turystycznych jest Turcja. Wycieczki do Turcji mają w swojej ofercie praktycznie wszystkie większe biura podróży. Ofert wycieczek do Turcji jest wiele – last minute, last second, all inclusive – jak wybrać idealne wczasy i na co uważać?

Last minute do Turcji.

Last minute to oferta, na którą decydujemy się w ostatniej chwili i płacimy za wycieczkę niemal na kilka dni przed planowanym wyjazdem. Ceny takich wycieczek są tańsze w porównaniu z wycieczkami rezerwowanymi we wcześniejszych terminach. Wycieczka last minute do Turcji zawiera w swojej ofercie wszystkie te elementy i udogonienia, co wycieczka z wcześniejszą rezerwacją.
Jednak warto wypytać w biurze podróży o wszystkie interesujące nas szczegóły i o dokładne wyliczenie kosztów. Niestety oferty last minute maja też swoje wady. Może się po prostu okazać, że ten region Turcji, w który chcemy się wybrać, nie jest dostępny w opcji last minute z powodu braków miejsc – dzieje się tak przede wszystkim w przypadku słynnych kurortów.

Last second do Turcji.

Można powiedzieć, że last second jest ekstremalną odmianą oferty last minute. Zazwyczaj podróż następuje na kilka dni, albo nawet nazajutrz od momentu wykupienia wycieczki w biurze podróży. 

Wadą takiej opcji jest fakt, że podobnie jak w przypadku last minute, najbardziej atrakcyjne oferty last second są trudno dostępne i turysta ma z reguły do wyboru tylko te mniej licznie odwiedzane miejsca w Turcji.

All inclusive w Turcji.

All inclusive to bardzo ciekawa oferta, ponieważ wybierając taki pakiet, mamy możliwość skorzystania ze wszystkich atrakcji, jakie oferuje wybrany przez nas hotel, zyskujemy też dostęp do pełnego wyżywienia. Koszty wyżywienia są już wliczone w cenę pakietu oferty All inclusive. All inclusive, w zależności od standardu hotelu, może dotyczyć możliwości korzystanie np. z takich udogodnień, jak restauracje, basen, pole golfowe, prywatna plaża, sauna czy zabiegi spa. 

Zakres usług i atrakcji, jakie możemy znaleźć w hotelu, powinien być wyszczegółowiony i przedstawiony klientowi jeszcze przed dokonaniem przez niego rezerwacji. Często bowiem zdarza się, że oferta all inclusive w tym samym hotelu może się różnić w zależności od konkretnego touroperatora.